What doesn't kill you

Har skrivit ett väldigt långt inlägg som jag måste fundera över ifall jag kan publicera. Det kan jag nog. Herregud, gör man tillräckligt bra detektivarbete hittar man min Flashback-tråd (HAHA) och där kan man bland annat läsa att min familj är Jehovas vittnen (hahahahahahahaha, ungefär) och precis var alla inblandade bor, hur de ser ut och andra uppgifter som jag inte vill att någon ska ha om mig eller mina familjemedlemmar. Så utlämnande är väl inte så farligt egentligen, så länge det är frivilligt.

The struggles I'm facing
the chances I'm taking
sometimes might knock me down but
no I'm not breaking
I may not know it
but these are the moments that
I'm going to remember most
just got to keep going
and I, I got to be strong
just keep pushing on, cause

there's always going to be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
always gonna be an uphill battle
sometimes I'm gonna have to lose
ain't about how fast I get there
ain't about what's waiting on the other side
it's the climb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0