Kontraster

För två år sedan hade jag just inlett min karriär som säljare och var typ bäst på det nya företaget jag hade börjat på, var ute ca 5 dagar i veckan och dansade fötterna av mig, pluggade heltid och spenderade övrig ledig till till att träna, och hade just köpt min nybyggda BR på Kungsholmen.

Idag bor jag bor ofrivilligt hemma, mitt ute på landet, är ute varannan vecka ungefär, hyr ut min lght i andrahand och är heltidssjukskriven, tränar kanske nån gång i veckan och har både PTSD och panikångest. Om dagarna hänger jag mestadels i stallet, är ute och fixar på gården och tar hand om barnen.

Kontraster mina vänner. Kontraster.

Ibland känner jag mig som ett failure tills jag påminner mig att det faktiskt inte är jag som gjort så att det blivit såhär. Att jag snart kommer vara på benen igen och att jag inte kunde hjälpa det alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0