Into the night

Jag har aldrig skurit mig.

Jag har aldrig mått dåligt.

Idag har jag förstört relationerna till flera familjemedlemmar jag älskar, jag är (har vart) självmordsbenägen och destruktiv. J, du kan dra åt helvete. Jag älskar dig men du har krossat min famiilj, alkohol ses som en tilllflykt av mig för första gången och vid nästan 24 års ålder skär jag mig för första gångem, och jag hatar mig själv för det. Det är ditt fel. Jag avskyr dig för det.

Brinn i skärselden, kära du. Jag älskar dig.
1 + 1 är inte alltid lika med 2.

Jag skulle skydda dig med mitt liv men du kan fan dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: linn

Älskling, snälla snälla snälla gör inte såhär mot dig själv. Varför går du inte och pratar med ngn? :(

2012-02-28 @ 23:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0