Det man inte ser

Jag vet ingenting om dina upplevelser, och du vet inget om mina. Kanske har du utsatts för samma yttre omständigheter som jag, ändå fungerar inte du som jag. Du kommer inte, kan inte, det finns inte, att du förstår mig. Det gör bara jag, mina tankar, mina handlingar, hur jag agerar, bemöter, känner, vad som är rätt, det är i slutändan upp till mig att avgöra. I vissa fall kan man tycka att det inte stämmer, t.ex när någon bryter mot lagen. Så är inte fallet nu. Jag har bara valt att förlåta.

Det har du inte ett piss med att göra så ge fan i att säga åt mig hur jag ska känna och varför, när du varken är jag eller har vart där jag har varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0