Som skämmsmusik fast istället skämmsbloggande

Om mannen i ditt liv var otrogen, vad skulle du göra då?
(Har vart med om detta) Beroende på omständigheterna så skulle jag säkert vilja förlåta, om det var enligt omståndigheter som skulle ens vara möjliga att förlåta.. men jag skulle aldrig kunna glömma, aldrig kunna sluta känna mig sviken och alltid vara orolig, så det förhållandet skulle vara slut med en gång eller väldigt snart, så väl känner jag mig själv.

Hur många har du varit tillsammans med?
Tre stycken... Michael, 1 år, jag var 15.. Richard, typ 2 år, 16-18. Nuvarande mannen i mitt liv träffade jag 2007... och var vi står eller vart vi hamnar vet absolut ingen. 
 
Vad är det viktigaste för dig hos en kille? Vad faller du för?
Jag har inga fysiska krav. Jag kan bli attraherad av någon och förvånas och tänka, "Detta är inte min typ", men, då handlar det istället om personligheten. Lojalitet, omtänksamhet, insiktsfullhet, humor, ambition, humor.Det är en svår fråga, blir man KÄR, så blir man kär, det är svårt att svara på i förhand vad man faller för hos någon.

Vad är det mest avtändande du vet?
Osäkra människor som inte kan slappna av och som bryr sig för mycket om vad andra tycker, dålig humor/ingen humor, dålig hygien, kass ambitionsnivå. Folk som inte ens vill komma någon vart och inte har några mål eller är så lata att de inte orkar motivera sig till att bry sig.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Inte alls. Det är mycket roligare när man kompletterar varandra... och man hittar alltid sina egna grejer, som man gillar gemensamt.

Hur länge varar dina förhållanden?

Som ovan nämnt, ganska länge.

Har du fått ditt hjärta krossat?

Ja.. se fråga 1.

Vad är det mest romantiska du varit med om?

När den nuvarande mannen i mitt liv satte sig på ett tåg från viktiga sysslor och plikter utan att ens blinka eller bry sig om sig själv, med risk att frå sparken från sina befäl, för att hjälpa och trösta mig och hålla om mig när någon väldigt nära mig gick bort. För mig är det romantik, eller kärlek, vilket för mig är förenligt.

Blir du lätt kär?

Nej. Men om jag vill ha någon så vet jag det rätt fort, "Han SKA bli min!" Men dejtar ofta väldigt länge.

Vill du gifta dig?

Ja.

Hur raggar du?

Jag är väldigt oblyg, glad, går fram och dansar/skrattar och har roligt. Står inte och grindar på dansgolvet och står inte och smygtittar i ett hörn. Är väldigt glad och öppen mot de flesta men brukar inte ragga särskilt mycket (ens när jag är singel) om ens alls, blir nog mer raggad på, är mest öppen och väldigt social och lättsam att prata med, det vet jag.

Har du en utseendetyp hos killar?

Nej, inte direkt.. det enda jag vet att jag "tycker om" är när en man känns större än mig, längre, robustare, kan få mig att känna mig trygg i hans famn. Leenden kan få mig att smälta också, och fina ögon.

Har du någonsin varit olyckligt kär?
Njää.. tror inte det?

Vem var din första kärlek?

Beror helt på hur man definierar kärlek.. antagligen min andra riktiga pojkvän. 

Vad tycker du om att ligga på första dejten?

Det är ingenting för mig, jag tänder inte på någon förräns jag har lärt känna personen och det finns känslor inblandade.. om man DEJTAR en person så funkar det inte för mig men jag tycker absolut inte det är något fel att ha sex på första dejten. Klickar det och båda vill så go for it liksom, det är ju individuellt som tusan hur man känner där.

Vad tycker du om one night stands?

Jag tycker att det känns (för mig) som att det sexuella behovet aldrig är så starkt eller så stort att man behöver ha sex med främmande människor som inte ens behöver kämpa för det. Det är min inställning, andra får göra vad de vill.

Hur är du som flickvän?
Väldigt generös, väldigt lojal, samtidigt väldigt bestämd och vet vad jag vill, säger ifrån om något är fel och går inte runt och surar. I början av ett förhållande är jag nog väldigt osäker. Inte särskilt svartsjuk, är inte direkt tjejen som har behovet att ringas varje dag. Kan gå 4-5 dagar utan telefonsamtal. Är romantisk men behöver en hel del bekräftelse i form av uppskattning. Är väldigt rädd för att bli sviken vilket tar sig uttryck på lite olika vis som männen i fråga ibland inte förstår.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0