Hey soul sister

Sprang på min drömman idag. Wow.. Joel Kinnaman kan kasta sig i väggen, för god damn.
Hursom. Spontanutgång igår. Det var kul, stundvis lite upprörande eftersom det tydligen finns idioter överallt, men, ja, det bra övervägde. Efterfest på balkongen vid 6, med fågelkvitter och soluppgång på en klarblå himmel, var helt perfekt. Hann sova lite, åka till skolan, träna, åka till jobbet, jobba, kasta i mig mat och sen iväg på bio. Filmen, Remember me, var grymt bra, inte alls vad man väntade sig. Och jag, mesig som jag är, speciellt över vissa saker som den som känner mig vet, lipade som en idiot..

Javars. Sova? LÅNGHELG!
Nja, Seinfeld-maraton i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0