don't waste your heart

Joss och den existensiella ångesten.
Längtar bort, till något annat. Min bästa stund på veckan var när jag flög från göteborg och hit, lukten, känslan när det slog lock för öronen som påminde om bättre och roligare tider och jag undrar för mig själv om man ska leva på ett sätt som gör att man hela tiden längtar efter något annat.

Jag saknar australien, vietnam, min backpackerryggsäck och mina utslitna sandaler, ytterfacken lyckades alltid vara fulla i sand trots at ryggsäcken aldrig befann sig på stranden och jag lyckades alltid vara full av myggbett trots att jag la en förmögenhet på myggmedel, ändå saknar jag det så mycket.

Nu ska jag skriva på min uppsats och lyssna på Dixie chicks, och längta efter varma sommardagar på orust, och det, mina vänner, är nostalgi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0