all she ever thinks about, is riding with the wind

Lyssnar på Jimi Hendrix, har länge sagt att skulle jag vara en låt, då skulle jag vara Jimi Hendrix- Little Wing. Kan inte sova, äter Marianne-godisar. Har haft filmkväll här hemma i lilla kollektivet, väldigt rogivande. Har haft en SÅDÄR bra dag på jobbet, det beror inte på jobbet. Bad till Gud. Hen lyssnade inte.
Eller så gjorde hen det.. vad vet jag. God works in mysterious ways.

Jag ska se på scrubs till mitt huvud är tomt på surr. Imorgon ska jag till skolan.. skriva ett tacktal till Pentagon (ja, på riktigt), de är riktigt hjälpsamma och inte riktigt så hemlighetsfulla som man skulle kunna tro. Tack överste Brian. Fått ett fantastiskt bemötande i min jakt på information, tyvärr innebär detta att jag har all information jag behöver + en frågeställning + tid = out of excuses. Måste.. börja.. skriva. Buäääh.

Eller så hoppar jag på det där planet och tar den där restresan.

Nej, inte fly nu. Sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0