tricky tricky tricky

Har vart i skolan och hunnit planera en insats i Somalia under mandat från FN enligt kapitel 7, och med AU som huvudansvarig taktisk-operativ insatsledare och stor fokus på civil-militär samverkan. Dessutom enligt bvår nya favorit - IBL, institutionalization before democratization. Den är rätt grym, vår insats. Imorgon ska vi ses poch fixa själva presentationen, samt redovisa den. Fram tills dess har jag från och med nu, så gott som ledigt. Måste plugga men det räknas inte för det kan jag ligga i soffan och göra, rena semestern m.a.o. 

Har dock mkt annat jag borde göra. SÖKA JOBB! Herre jiiiisses och alla hans kompisar vad svårt in need av ett jobb jag är. Alltså inte bara är jag pank utfattig student utan sämst på att planera. Egentligen inte dock men ibland blir det inte som man tänkt sig, typ nu, och nu är mina förutsättningar förändrade och kassa.. så om nån har ett exrtajobb i sthlm åt mig - hosta upp. 

Jag har en spotify spellista (som jag lätt ska länka till lite senare när mitt spotify bestämt sig för att samarbeta) som heter Pepper, glädjen och tjockisen. Den äger. Den innehåller bara låtar som man blir glad av och ungefär 50 % går under kategorin nostalgisk skäms-musik. Typ denna:

Listen and weep och erkänn sedan att ni blir en salig blandning av lyckliga och sentimentala! Nu ska jag ta en promenad hem till Elin i solskenet.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0