plus minus jämnt

+ det börjar bli vår
+ skolan går bra
+ jag har nytvättade lakan som jag ska få komma hem till efter mitt seminarium
+ veronika decides to die, ska se den i eftermiddag (jag har tagit ledigt) titeln kanske låter lite dramatisk men boken är underbar.
+ bio och mys med ella igår

- det är helt sjukt halt ute
- jag börjar bli skoltrött
- jag är PANK och måste skaffa jobb, pronto
- stress stress stress
- blev livrädd av shutter island...

Nu ska jag iväg och vara duktig, med seminarium och sedan träning, så att jag kan ta det lugnt resten av dagen. Skulle dricka öl ikväll, men jag har inte sovit ordentligt på flera dagar, så energin till något annat än ett väldigt passivt läge, finns inte.

Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0