if somebody's going to make it

then that somebody's ought to be you

FREITAG. Det borde vara jättepositivt.. men just nu känns det som en dag som alla andra. Jag blir inte mindre stressad av helg, snarare tvärtom. Det är mycket jag borde göra som jag annars inte hinner/hunnit/orkat. Stress över det faktum att jag antagligen inte kommer göra det heller. ÄSCHE. Ska jag åka till Gbg idag? Hela mitt väsen skriker nej nej nej, men, jag vet, eftersom jag har levt med mig själv i snart 22 år och således lärt känna mig själv (vill jag tro) ganska väl, att jag kommer ångra mig om jag inte sätter mig på detdär tåget. Såatte..

Nu sitter jag i solen och lyssnar på Jens Lekman, tröttnar aldrig. Ska plugga och sedan ta tag i mitt liv, typ träna, städa och åka till mitt älskade Göteborg, tror nog aldrig jag kommer att älska Sthlm på samma sätt, tyvärr-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0