I have to believe it's all worth while..

THE PACIFIC! Förresten! Såå bra. Mina klasskamrater, grymma som de är (PUSS!) satt tydligen i skolan igår efter föreläsningen och kollade i föreläsningssalen med projektor.. det var tydligen heeelt okej. Bara på försvarshögskolan. Älskart.
The pacific är alltså en uppföljare eller snarare kompletterande miniserie, till Band of brothers. Tom Hanks står bakom och det uppfyller förväntningarna (enligt mig), och handlar alltså om striderna i Stilla havet under ww2, för den som inte kunde lista ut det. Har man inte redan laddat ned det så tycker jag man ska vara olaglig och göra det. (Inte för att jag gör det men jag har hört att man kan det..?) Typ. Grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0