girls in their summer clothes

som titeln antyder så lyssnar jag på Bruce och just idag är det lika mycket nostalgi som en tribute. Idag var det ett år sedan du dog och vi tänker alla på dig, vi saknar dig, det är ofrånkomligt att sakna dig, du var en person som fick andra att vilja bli bättre. Jag hoppas att jag någon gång kan känna att jag är en sådan person, som andra skulle vilja vara som, som inspirerar andra.
Då vet man, det är det bästa kvittot på att man har lyckats med den största bedriften i livet, att bli en bra person.

Du var fantastisk och det bästa med dig är att idag, ett år efter at du dött så är jag inte bitter eller arg, jag tänker inte på hur du led och hur orättvist det är, som jag tänkt så många gånger förut, jag tänker att det var tur att du fick finnas och att du fått visa hur man kan vara, fått mig att vilja bli bättre, och jag är övertygad om att det finns fler som kände dig som känner likadant.

Vi saknar dig varje dag, Steve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0