Freitag

Idag kommer det upp en fin liten hemtenta på skolans intranät. Den tänker jag dock inte bry mig om idag, för det är faktiskt fredag. Så det får bli ett projekt för morgondagen, på något märkligt sätt så ser jag fram emot det, kanske för jag tycker den här kursen är rätt kul.. hursom så mår jag rätt dåligt idag. Gjorde, redan igår men idag är det värre. Ont i bröstkorgen och typ, i magen och det gör ont dels när jag äter och dricker, och det känns som att det gör ont hela vägen uppifrån halsen ned till magen, och sen gör det ont när jag andas in för djupt eller böjer mig framåt men det som gör mig orolig är att jag har en molande smärta precis i solar plexus som sitter där hela tiden. Men vem orkar gå till vårdcentralen..? Suck.. Jag kan inte äta! Det gör ont liksom!
SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0