tröttmössa

skola från 8 - 18 (det är så vi jobbar på försvarshögskolan...) och sedan träning och NU kom jag hem.. blä. Vart Försvarsminister iaf och idag har jag gett order till ÖB om att mobilisera samt använda alla nödvändiga medel för att försvara vårt lands territoriella integritet. Vi blev anfallna.. så.. det är m.a.o krig imorgon. Vi har övning, för den som inte visste. Tycker synd om de fyra kommendörkaptener som får vara öb samt militära rådgivare åt oss små nybörjare, vi är som förvirrade höns, men idag tyckte jag vi fick bra ordning på både stabsarbete, beredning inom departementet, beslut, diplomati, och till och med press och diariet funkade fint.. sedärja, vi kan!
Imorgon lär bli intressant....

NU ska jag SOVA!!!

Jag saknar att ha en varm kropp bredvid mig i sängen dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0