stark i motgång

anspråkslös i medgång.. lyder ju ordspråket.
Idag är en s.k motgångsdag - allt går emot mig. Allt som jag hade räknat med att det skulle bli på ett visst sätt idag bara fallerar. Migrän! Usch för migrän- tog en powernap på ca 1 h, det hjälpte inte, tog 22 st imigran (ok jag kryddar kanske laaajte här) och några citodon, och först på kodein-nivå så hjälpte det. LITE.
Tänkte provjobba men det blev tydligen inte så, märkligt nog blev jag väldigt besviken, tyckte det skulle bli roligt. Så dagen (kvällen) bör väl vigas åt plugg men huvudvärken ligger som en slöja över ögonen och jag känner mig alldeles borta så jag vet inte hur bra det ska gå..

Och mitt i det all denna förvirring, alla dessa känslor som jag önskar att jag kunde ta bort, de är i vägen och de förstör, jag kan inte sova och när jag väl gör det så drömmer jag att vi gifter oss. Jag drömmer att vi har det jättebra, att vi har löst att smärtsamma onödiga problem och att ingen är ledsen längre, vi är glada, tillsammans och vi gifter oss.
Det är ju ungefär så långt ifrån verkligheten man kan komma, men, jag har inte tid att vara ledsen. Grubblandet kommer jag dock inte ifrån bara för att jag inte tillåter mig att vara ledsen. Ständigt.. detta grubblande.

Ska nu typ packa in håret, plocka ögonbryn, måla naglar, sånt där som man gör när man inte kan ta hand om sig själv på "riktigt" men ändå behöver muntra upp sig själv lite..

Det är sjukt hur mycket jag saknar dig. Redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0