she loves me so and this I know for sure

Vänner. såna där som aldrig försvinner, man kan vara ifrån varandra i perioder men man kommer alltid tillbaks till varandra, det spelar ingen större roll varför man är ifrån varandra eller vad som händer, oavsett vad som händer så finns man alltid kvar i bakgrunden. personen du skulle kunna ringa när som helst på dygnet och det vet du, oavsett om ni bråkat, oavsett om ni inte hörts på flera månader. det vet man bara, den tryggheten går inte att jämföra med någon annan vänskap, den tryggheten, är äkta vänskap. och jag vet att du kommer finnas kvar när jag är gammal, vara gudmor till mina barn och tärna på mitt bröllop.
jag älskar dig, mate.

cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0