now it's like baby baby baby

jag är nog den största saturday night live-nörden som finns på den här jorden. inte så konstigt kanske men nåt jag stör mig på är alla töntiga "artister" som uppträder, alltså ni vet, nya, one hit wonders som egentligen inte kan sjunga.. typ keisha - tik tok-bruden. suuck. men, justin bieber, som jag avfärdat som ungefär en sådan, som kanske är en sådan, one hit wonder never to be seen again-kille, honom blev jag seriöst fascinerad av. Orka vara pytteliten och ASBEGÅVAD. förlåt, men killen har juu världens karisma.. sådant gör mig helt sjukt fascinerad. och han KAN sjunga.. sedärja.

jag har en typisk josefin-kväll. de som känner mig väl vet hur de brukar vara upplagda: god mat, gärna nån av mina paradrätter, väldigt mycket oboy, samt ett saturday night live-avsnitt och nån bra film. så, nu ska jag se på dear john, sen sova, imorgon tandläkaren samt jobb och sedan plugg.. kommer bli en brutalt stressig vecka.

saknar min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0