Känn ingen sorg för mig

Okej, stressig men bra vecka som kommer til it's end. Har jobbat, på mitt nya och fantastiska, måste jag säga, jobb. Till maken på bra arbetsmiljö! Fint väder gör precis vem som helst glad. Har dock inlett den apseluuut tråkigaste metodkursen ever, och mitt mål är att inte gå på en enda föreläsning, vilket kan låta ganska slappt av mig, men jag har iofs redan läst kurslitteraturen både en och två ggr så tycker jag kompenserar ganska fint.

Efter många om och men fick jag, och även min far (fast i Frankfurt) komma hem lagom till dopet i lördags. Jag anlände mitt på dagen i fredags, myste med baby, åt räkor och äppelpaj och grekisk mat och såg på flashforward och kramades.. fredagsmys. Hoppade på bussen till Orust i lördags, i min nya sommarklänning, skvallrade lite med Kakan, kramades med Fanny och åt tårta. Ett dop senare och en mysig bilfärd tillbaks till gbg, lagade mat med baby och körde lördagsmys för hela slanten. Idaq är det sol, vi ska promenera, äta glass och grilla. Imorgon är det måndag, jag ska till frisören (ja, i gbg) och sedan ta tåget hem och gå på lägenhetsvisningar... lite ambivalent inför det där.

Jag är iaf mkt glad. Jag är kär idag.. som alla andra dagar men idag njuter jag verkligen av det.
Jag älskar dig.

Nu ska jag lyssna på Håkan och plugga lite innan vår promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0