I ain't missing you at all

Vaknade strax innan 6 och insåg att jag sovit i 12 timmar, utan middag, sminkborttagning eller tandborstning. Svårt skändad efter helgen bravader.. Hade väldigt roligt, hur som helst, trots ett lite för massivt alkoholintag. Mkt dans till bra musik.

Inledde dagen med en kursintroduktion som var chockerande värdelös och som skulle pågå i 1 h men som pågick i 20 minuter varav jag missade 10, för att få reda på att uppföljande lektion var inställd.. tyckte lite synd om de som tagit sig från uppsala för 20 minuter. Äh.

Jag och Disciplin-Gabriella satte oss med världens massivaste uppgift som vår lärare tyckte att det kändes bra att inleda världens tråkigaste kurs med och var båda lite bittra över att halva terminen skulle spenderas åt all läsa om HUR man forskar och HUR man skriver och bara wtf ingen politik............ bu. När vi hade vart lite duktiga fortsatte vi i ren disciplin-anda genom att träna, uppföljt av god lunch.

Sedan åkte jag, Filip, Sebastian, Rickard och Kalle ut till Waldemar's udde, åt ytterliggare en lunch, försökte fånga en anka, kastade macka och pratade om märkliga saker som hur man raggar (jag och Sebastian agerade wingman/wingwoman åt Filip i lördags) samt sex i duschen. Det var mys. Nu är jag hemma och ska fortsätta med den tråkigaste metoduppgiften nånsin..................... LAWD. Imorgon ska jag provjobba och märkligt nog ser jag sjukt mkt fram emot det.

Sen är det onsdag och jag ska ha seminarium, hänga på djurgården, träna samt gå på bio samt dricka öl, sen är det torsdag och då ska jag plugga, hänga på djurgården (ja jag utgår ifrån att det kommer vara sol och 18 + hela veckan) träna samt försöka att hänga med mig själv utan att det leder till massiv ångest över livet, sen ska jag hem till min moster, sova och mysa, sen är det freitag och då ska jag till orust och umgås med min grymma familj som jag saknar extra mkt nu när det börjar bli vår.

När jag mår dåligt gör jag följande tre saker: Sover extremt mkt men extremt dåligt, går ned enormt mkt i vikt, samt sysselsätter mig med något varenda vaken minut. Eftersom jag sov 12 timmar inatt och var klarvaken 05.52, samt har gått ned 4 kilo på en vecka, inte som någon följd av träning dock, samt sitter still och är ensam utan att prata i telefon för första gången idag fast jag egentligern bara vart "upptagen" i 20 minuter, gör att jag vet att allt inte är direkt toppen fast jag är rätt duktig på att förneka det för mig själv samt alla som frågar. Men om jag inte pratar i telefon på tunnelbanan så gråter jag, trots att jag äter dubbelt så mkt så går jag ned i vikt och jag orkar inte vara vaken när jag är ensam.

Spola 2 månader framåt så kan jag garantera att jag mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0