all for one, all for love

Jag har världens knäppaste och märkligaste men samtidigt finaste och bästa familj och vänner. Spelar liksom ingen roll hur mycket vi bråkar, tjafsar och avskyr varandra ibland, jag vet att ni alltid ställer upp och alltid finns kvar och det är kärlek och trygghet som inte kan jämföras med något annat. Att någon som ser dina värsta sidor och kritiserar dig för varenda fel du gör ändå älskar dig så mycket att de stannar kvar, utan något uns till tvivel. Det är en självklarhet. Jag har människor i mitt liv som jag aldrig har höjt rösten åt och som antagligen aldrig skulle höja rösten åt mig, men det ser jag inte som något positivt. Jag vill ha någon som utmanar mig, får mig att växa, säger ifrån när jag gör fel och finns kvar när jag behöver det.
Så, tack. Min fina familj, mina bästa och finaste vänner, ni som alltid finns kvar, och Eddie. Jag älskar er. Speciellt dig Eduardo. Hoppas du vet det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0