This years love

Sitter i ett mörkt rum med tända ljus, lyssnar på David Gray - This years love och funderar på en eftermiddagsnap, en film, lite big love, att helt enkelt inte plugga idag.


this years love
it better last
heaven knows, it's high time
I've been waiting on my own for to long
when you hold me like you do
feels so right, now
It takes something more this time
than sweet sweet lies
before I open up my eyes and fall
losing all control
every dream inside my soul
When you kiss me
on that midnightstreet
sweap me off my feet..




Blev genast sentimental, men jag är glad. Tröttast. Vill gå till slottet och kramas men plugga är tydligen viktigare än att kramas med mig (man måste vara lite krävande). Istället ska jag ta min nap, se på big love och gå och köpa godis till min lilla moster.

Won't you kiss me on
this midnightstreet
sweap me off my feet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0