Strike of lightning

Plötsligt kommer någon och sätter saker i perspektiv och jag inser snabbt och lustigt med oväntad styrka och klarhet precis hur små, triviala och oviktiga mina problem är.
Jag skäms lite.

För en gångs skull, tycker jag nästan att det är skönt att släppa alla jobbiga tankar.
Men nu oroar jag mig för någon annan, nån som riskerar att få sin dröm och sitt liv krossat och inte kan göra något för att förhindra det. Oklart om det finns någon värre känsla. Jag vet ju faktiskt inte, jag har fortfarande allting framför mig, inom räkhåll, på ingång.

Ups and downs på denna dagen.
Jag tycker inte om att gråta bort mitt perfekta smink.
Ni ser ju.. triviala problem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-16 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0