Singel

Jag ser inga fördelar.
Jag saknar dig. Kanske inte dig så mycket om att vara med dig. Hela dagar i sängen, how I met your mother, scrubs, seinfeld, laga mat, sängen, klia i nacken, massage, läppar i nacken, mjuka pussar.
Hur ska man göra för att inte sakna det? Kontentan är väl att jag saknar dig. Trots allt.
Saknar den versionen av dig, trots allt.
Den nya är inte lika kul.

Inte alls.

Tycker om att vara flickvän, tycker om tvåsamheten.
Ligger inte med folk jag inte känner och tycker inte det är så jäkla kul att dejta. Saknar att vara kär, fjärilar i magen, bli glad varje gång telefonen låter, se fram emot helgen, skicka mms, sånt där, typiskt nördigt och klyschight och alldeles alldeles.. underbart.

Jaja.

Det här tänker jag på just nu. Inte Bosniens konstitution, som jag borde.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0