Rövartåg

Imorgon är det måndag. Ska bli en bra dag. Ska vakna sent, sitta i solen (jag har bestämt att det ska bli sol) dricka morgonkaffe och läsa min bok, gå ut och gå med min ipod (och ta olga med mig) tänka ninja-tankar (filosofera) åkta till götlabort, packa en stor fet väska, krama på min kaka och bosätta rumpan i soffan tillsammans med henne, hinka thé och vara så oseriös som man bara förtjänar att vara när man avvarat alla måndagens plikter under helgen, träna, köpa mig en tågbiljett på tradera (har även bestämt att ingen ska åka till sthlm på tisdag så jag får den för 1 kr, istället för 400 som senast!!!!), kolla kontot och upptäcka att jag fått pengar, somna tidigt, vakna sent, åka till sthlm och packa upp en hög med kort som ska påminna mig om att hemma är där hjärtat finns och försöka göra sthlm till ytterliggare ett ställe som får mig att pipa av glädje, gå till skolan, gå i skolan, umgås med världens grymmaste och smartaste klasskamrater, hitta en snygg polisuniform (HAHA!) träna varje dag (HAHA!) gå på nån typ av mezzfest, ut på rövartyg, sova bort helgen och förhoppningsvis se fram emot en ny vecka. Under hela tiden ska jag skratta högst, vakna glad fast det är molnigt och drömma om ännu bättre tider.

I've got it aaaaaaaaaall planned out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0