Konsten att lura sig själv

Trodde jag hade gått vidare. Var helt säker på det, till och med. Inte så konstigt, det kändes ju verkligen så.
Några timmar på en kväll och en natt gjorde att jag inte är så säker längre. Säker på att jag inte har gått vidare alls, osäker på vad jag vill, har ingen aning om vilka borden som är de rätta.
Det kändes ju så bra.
Den känslan jag letat efter och saknat var ju tillbaks i samma sekund som du var det.
Jag "borde" gå vidare.
Den kan man fundera på väldigt länge-, jag vet att jag vill gå vidare, men för den sakens skulle betyder det inte att man kan. Om man kunde styra över sina känslor så skulle jag inte ha några för dig.
Synd att den inte funkar så.

Synd att inse att jag älskar dig.
Känns som om jag har svängt av på fel avfart och itne hittar vägen tillbaks..
fan.

Hej då hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0