Kings of leon, snl och oboy

JAHA JA, sova känns ju väldigt överskattat såhär dags. Fy fasiken vad jobbigt med rastlöshet som inget rår på. Tvp timmars telefonkonversation, plugg, dusch, senare. Har sovit, tränat, pluggat, bloggat, läst bloggar, läst tidningen, sett på true blood, drömt om skarsgård, saknat dig och nu känner jag en rastlöshet som bara du kan stilla. Tror jag.
Du brukade ha den effekten på mig. I din famn blev det lätt att andas, bredvid dig kunde jag somna så gott.
Är det borta nu, undrar jag?
Åker hem till gbg imorgon och tar reda på det, känner jag.
Gör jag iofs verkligen inte.

Mitt största problem är att jag inte förstår att problem ibland löser sig genom att inte försöka lösas.
Låta sig lösas själva? Fattar ingenting, känner mig helt nollställd, kan fan inte vänta tills imorgon, måste laga, lösa, fixa, trixa, revidera, redigera, förvandla och förhandla, här och nu och idag och genast och alla andra alternativ är uteslutande jättedåliga.

Problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0