it's on the line

idag kände jag bara.. nej, jag orkar inte med mer skitsnack.
Igår med iofs, men det är på en helt annan nivå när man är på bra humör som när man är på dåligt.
Intressant, det där. En dålig dag säger jag upp kontakten med mitt ex. En bra dag känns det som att det var helt rätt, tråkigt bara att jag inte sa vad jag tyckte samtidigt.
Har haft en bra vecka. Inte sovit "hemma" en enda natt, och inser att min oförmåga att slappna av. sova, vara glad och nöjd, någonstans annat än hemma i tryggheten, är borta. Är nöjd.

Men orolig.

Ska sova hela kvällen, trots att jag är både rastlös och har tråkigt egentligen, alla verkar upptagna och pluggar, uselt. Imorgon ska jag plugga, på en fredag, deeeeeeeeen är sjuk. Sen antar jag att det blir lite.. uppsala? Fest! Kan bli skoj. Har haft höga förväntningar på sthlm och än så länge har de infriats.
Börja kolla efter lägenhet?
Eller dra hem en termin och lösa det därifrån..?
Får klura lite. Försvarshögskolan och jag trivs ihop.
Nu ska jag se på Matrix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0