In the middle, between wrong and right...

Sitter i sängen med nackspärr. Känns sjukt bra med tanke på att fhs delas upp och möts i en blodig spökbolls-match imorgon bitti. Och jag ska delta och äga den där matchen! Spökboll är en av mina hemliga talanger. Ska mao lägga mig på en varm dyna nu och stanna där. Har sovit hela kvällen, känns som en bra strategi med tanke på att jag borde sova nu, och inte kommer kunna, som följd av det faktum att jag nu är utvilad. Mkt smart tjej.
Den här dagen har, för övrigt och helt utan krydd (PUSS KAKAN!) vart heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt värdelös.
Vaknade på dåligt humör, gick till skolan, kom hem, somnade, och vaknade igen utan förändring humörmässigtt.
Är besviken på den här dan. Gårdagen sög ju rätt rejält den med men det var som väntat, på kärleksfrontet intet nytt, eller som en sjukt kul person (cred för det) skrev i sin blogg; på failfronten intet nytt. Så dagen var ju lite lättare att hantera med fail-skölden på: Jag var redo, beredd, laddad.
Hoppas att jag vaknar utvilad, utan nackpärr, med pengar på kontot, all kunskap som ingjuten i skallen och med ett perfekt okomplicerat kärleksliv där jag får vara med den jag tycker om utan tjafs.

Äh vem försöker jag lura?
Kan lika gärna ladda för en cp-dag imorgon också.
Flytta till ny stad, vara pank, göra slut, det suger ju. Vad fan hade jag väntat mig liksom?
Jag saknar Ella, Ulrika, pappa, Thina, Filippa, Johannes, Eddie. Redan saknar jag folk jag träffade för några dagar sen och det är helt grundat i att jag vet att jag helt plötsligt inte kan träffa dem. Jobbigt.

Nya vänner är dock fint. Fyll ut tomrummet med något nytt.
Det är den enda rätta här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0