Dear God, please kill me

Bakfyllan slog till med oanade krafter.
Vad fan skedde igår...? Man ba, wadap? En otrevlig incident som jag var beredd att glömma, allt för festen, men nej, Susanna triggade mig till ren och skär hysteri. Slutade med att jag inte kunde sluta gråta och tvingade två stackars officerare att följa mig till tbanan. Det är iofs inga konstigheter, tunneln vid karlberg är fan inte lugn, men, läxan vi lärde oss var att man inte ska pusha mig när jag har druckit. Ok Sanna? Bra så.

Like oh myyyy goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood vad mitt huvud pulserar.

Shit pommesfrites.
Nu dog jag.
Nu dör jag.
Hur ska jag, i detta tillståndet, kunna lära mig om bosnien när jag bara vill bada i oboy (bakis-törst.nu) och sova bort den här alkoholen och proklamera nykterism hele daaaaaan.
Ska
aldrig
mer
dricka. Today, I know why.

Stryp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0