Bloc party, solnedgångar och Karlberg

Dagen i ära. Har letat efter Karlberg, studentlitteratur, en specifik restaurang, ett true blood-avsnitt och anledningar att sakna dig. Hittade inte något av ovan nämnda saker. Jo, slottet. Karlbergs, that is. Studentlitteraturen var slut, inte ett dugg förvånad. Mina känslor verkar inte ha någon hejd alls, tyvärr. Restaurangen hittade jag, and it was good. True blood med.

Snälla snälla känslor, försvinn.
Jag tycker att det känns så fel, som sådant slöseri, att önska bort sådana här känslor. De ska vara bra. Brukade vara de bästa jag någonsin upplevt. Kan fortfarande vara det. Men kan också vara de värsta.
Ni vet hur. Ni har vart där.

Sudda sudda sudda.
Vad gör man när man försöker distrahera sig från att tänka men tankarna distraherar en ifrån att funktionera?
Gör om
Gör rätt

Suttit på balkongen och lyssnat på bloc party, sett på solnedgången och gillat det. Inte fan är jag glad för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0