Black or white

Peppar mig själv till tusen. HÖGST oklart varför då jag ska sova... men endorfiner är alltid bra. Jag är iaf en sjukt besviken tjej just nu. Måste välja mina vänner bättre. Måste inse innan jag släpper in de, att de är fittor. Då är jag ändå, redan, en person som går ut med inställningen att även om de flesta är snälla så är de flesta också både själviska och tillräckligt dumma för att inte fatta att de gör andra illa när de kör sitt eget race i 120. I fel fil.

Jag har så sjukt stora svårigheter med att se, varför varför varför, man vill göra någon man verkligen tycker om illa, varför man inte bara kan vara ärlig... I don't get it.

Jag måste ha missat nåt.. trodde det var bro´s before hoe´s som gällde. The bro code!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0