Starkt jobbat

Jag mår riktigt uselt. Somnade sent och vaknade förvirrad, tänkte, "Sover jag inte än?" Sådär som man gör när man vaknar och 1,vet att man inte sovit särskilt länge och 2, vet att något har väckt en eftersom man plötsligt är klarvaken. För min del var det en dröm som lämnade efter sig en bismak av surrealism.
Fan vad bra mitt liv är,ändå.

Ändå vaknade jag 7-8 gånger inatt och satt på toalettgolvet ömsom gråtandes, ömsom hulkandes. Jag spydde aldrig men har mått konstant illa från 5 imorse - till nu.
Gårdagens väldigt tråkiga nyhet tror jag bidrog en hel del. Man tänker, "Sjukt att jag inte är ledsen" och sen svimmar man typ.. ibland tar stressen 100 % fysisk form.

Nu ska jag dricka en smoothie, sen sätta mig på tåget till götlaborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0