Okej

Vet inte varför jag tycker sånt här är underhållande, but it is-

Är du klar över din sexualitet? Väldigt
Vilket är viktigast för dig, kärlek - eller karriär? Karriär
Dricker du och isåfall varför: I perioder. Antar att det är kul att bli full, eller något i den vägen.. dansar inte nykter, liksom
På vilken sida av sängen föredrar du att sova: Höger. Med en arm under bäddmadrassen
Äter du p-piller? Japp
Har du tänkt dig gå ned i vikt? Nej
Vad gör du om du inte får som du vill? Vet inte. Blir irriterad, finner mig i det eller gör något åt det, beroende på hur viktigt det är för mig
Har du något brottsregister? Nej
När du blir arg på någon, känner du nånsin för att slå personen på käften? Nej
Har du en massa fräckisar på lager som du kan dra? Haha nej, dåliga "katt"-skämt har jag gott om dock
Tål du tuffa-tag och slag-under-bältet-skämt? Jag vet inte?
Varför är du inte gift? För att jag är för ung och inte har ett förhållande som jag är säker på kommer hålla livet ut..
Brukar du gråta på jobbet? Nej
Är du sportfåne? Nej
Är du religiös? Tror jag på gud? Ja, men religiös är jag inte
Är du homosexuell? Nej
Är du straight? Ja
Tror du på utomjordingar? Inte i den bemärkelsen, nej
Kan du hantera ett hagelgevär bra? Inte ens lite!
Är du vild? Det tror jag inte.. skulle tro att folk ser mig som kaxig och högljudd men ganska sansad.
Är du dominant? Det finns nog de som skulle påstå det
Är du politiskt insatt? Ja
Kan du sticka? Nej
Hur många fasta förhållanden har du haft hitills? Två
När hade du din första pojkvän? Riktiga, när jag var.. 16.
Vad skulle ditt ex säga om dig om vi ringde och frågade? Min första pojkvän skulle säga att jag är snäll och väldigt omtänksam. Antagligen en väldigt "fin" tjej, just det uttrycket. 
Hur har din barndom varit?
Väldigt bra, mycket familj, mycket djur, mycket aktiviteter
Något jag tycker om med mig själv: Att jag vågar skratta högst av alla.
Något jag inte tycker om med mig själv: Att jag är fruktansvärt självkritisk och tar precis allting personligt.
Detta är jag rädd för: Att dö, i allmänhet och i synnerhet för tidigt, utan att hinna med allt det jag ville.
Tre saker jag vill ha varje dag: En bra hårdag, mycket energi och kärlek typ.
Detta tycker jag om att göra: Sitta ned i duschen, åka buss/tåg/tunnelbana med min ipod, plaska i badet, hitta grym musik som ingen annan har, hänga på youtube i timmar, kunna ligga kvar i sängen i typ 1 timma efter att jag vaknat, aha-upplevelser, skratta så jag får ont i magen (och så att de på fjärde våningen hör, när jag befinner mig på första, i skolan....) lukta på mitt sköljmedel (vilket jag just gjorde)
Bästa känslan: Att känna att man har presterat, att man har kontroll och att man är "duktig", typ, har tränat, är snygg som fan, gjort ett skolarbete bra, typ sådär.. att unna sig och känna att man förtjänat det
Värsta känslan: Att tappa motivationen inför något man egentligen älskar, känslan av att inte orka gå upp ur sängen på morgonen, ångest över saker man borde gjort annorlunda
Detta vill jag göra just nu: Slappna av, nu när jag har unnat mig en ledig kväll, träna, åka till gbg och kramas, hitta en lägenhet
Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Humor, ambition
Är jag kär just nu: Ja..
Jag vill gifta mig: För att jag känner att jag är helt säker.
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Bestiga ett berg, uppfylla mina drömmar karriärsmässigt, hitta ett sätt att få duktighets-känslan att bestå
Min käraste ägodel: Min ipod
Något jag vill ha i present: En ny dator
Detta har jag på mig just nu: Mjukisshorts, sportbehå, tshirt.
Favoritkläder: Sommar med jeansshorts och tshirt.
Favoritdjur: Hund!
Följande musikstilar tilltalar mig mest: Singer/songwriter och rock á 60-70-tal. Typ Beatles.
Mina favoritlåtar hitills: Det varierar från dag till dag och idag är det Kings of Leon.
Stjärntecken: Lejon
En bok jag gillar: Johanne Hildebrandt - Älskade Krig (senaste jag läste, den var fantastisk)
En film jag gillar: Anchorman
Tv-program jag gillar: How I met your mother
Favoritdoft: Hugo Boss - Deep Red
Mat jag gärna äter: Allting med vitlök
Dricker helst: OBOY!
Favoritgodis: "Diamanter" och sega fladdermöss. Går alltid hem.
Hit vill jag gärna åka på semester: THAILAND TACK.
Färgen på mina ögon: Folk i allmänhet pendlar mellan grönt och blått men de är nog egentligen väldigt gråa...
Färgen på mitt hår: Är egentligen blont men just nu är jag ganska brunhårig
Min längd: 172 cm
Jag tror på: Min egen förmåga, det bästa i alla människor, klyschigt men sant
Jag spelar: Musik väldigt högt för att peppa mig själv på morgonen, tv-spel när tillfälle ges, sällskapsspel på varenda släktträff
Person jag beundrar: Pappa.
Såhär bor jag: Pendlar mellan inneboende hos min moster i sthlm, min egna lägenhet i gbg och mina föräldrar på Orust.
Antal döda krukväxter i hemmet: Noll
Det här tänder mig: Fysiskt: manlighet... som gärna ges uttryck i en sexig röst, manliga armar och fina ögon. Men mest manliga armar.. Annars ska man gärna vara en person som mest vill, "ha kul" utan att för den sakens skull vara oseriös eller oambitiös.
Det här gör mig avtänd: Killar som tar saker på för stort allvar
Senast köpta skiva: OJOJOJ..
Det du är mest nöjd med i ditt utseende är: Det kan kanske låta lite konstigt att säga att man inte kan välja. Jag tycker att jag är snygg utan att för den sakens skull fundera så mycket över varför.. jag bara ÄR, HAHA!
Det du är minst nöjd med i ditt utseende: Mitt hår blir aldrig långt, mina fötter är konstiga, jag tycker inte att jag är tillräckligt lång... DET har man däremot funderat lite mer över, HAHA.
Om du vore ett djur skulle du vara: En fågel!
Vart kramades du sist: I skolan idag.
Vad ser du fram emot: Torsdag kväll, en kall vinter, b-kursen (patetiskt)
Är du en typiskt svartjuk person: Inte alls, nojig, men sällan svartsjuk
Har du lockigt hår: När det är kort, ja. Inte annars.
Sover du mycket: Om jag får tillfälle kan jag sova ett dygn i sträck utan problem.. men annars sover jag överlag för lite, är värdelös på att lägga mig i tid.
Har du gråtit idag: Nej.
Har du roligt nu: Kollade just på "I'm in a glass case of emotion!"-scenen från anchorman, det var sjukt kul. Inte annars.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0