Match made in heaven

Kan inte dessa två träffas och gifta sig? Sveriges mest hatade par.
Jag läste inte särskilt många bloggar när jag bodde i Göteborg men här i sthlm är det tydligen obligatoriskt att läsa en del bloggar och hålla sig uppdaterad, även när det gäller folk man inte känner. Så jag har ju såklart trillat dit, ännu mer än tidigare. Kissie har jag dock haft väldigt dålig koll på vem hon är, men nu på senaste tid, när hon tydligen lyckats med "bedriften" att bli sveriges största bloggerska, så har det blivit väldigt mycket tjat om henne i diverse andra (stora) bloggar.
I bloggvärlden får hon ungefär lika mycket (negativ) uppmärksamhet som Jimmie Åkesson får i politiska diskussioner. Så, min första tanke var, Kissie är för modebloggarna vad Jimmie Åkesson är för partipolitiken i Sverige, ingen vill samarbeta med de, ingen stöttar eller uppmuntrar de eller vill ha med de att göra.
Tycker de borde gifta sig. 4 reals.
Har kanske läst 10 inlägg i Kissies blogg och det är klart att konstatera att det när nästan lika läskigt att folk läser hennes blogg, beundrar henne, att hon får så mycket uppmärksamhet som hon får, och att hon kan tjäna så mycket pengar på så mycket skitsnack - som det är att SD har platser i EU-parlamentet och att stödet dessutom växer (och att de fick flest röster bland Göteborgskommunerna i ANGERED som är den invandrartätaste i Västra Götaland..)...
Kontentan är att folk som Jimmie Åkesson och Kissie alltid kommer finnas men att det riktigt läskiga är alla människor som ser upp till, och håller med de. Det går utför med folket, kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0