i'm on fire

Här sitter jag vid mitt, numera, sjukt organiserade skrivbord, med tända ljus, ett paket mjölk (alltså jag får inte dricka oboy med mina nyblekta tänder så häller desperat i mig "bara" mjölk istället....) och alldeles för mkt rökelse. Lyssnar på Bruce:an och tänkte plugga lite. Har vart SÅ sjukt duktig idag.. städat hela mitt rum, dammsugit, dammat, tvättat sängkläder, kläder, handdukar, tränat, tvättat mig själv (haha..) sorterat alla mina papper och skrivit rent alla anteckningar från delkurs 1.. har seriöst sorterat mina nagellack och vikt alla mina kläder.
Om jag vaknade kl 5 imorse och inte kunde somna om? Kan en apa lista ut att jag gjorde, det är inte för inte som jag har fått så mkt gjort idag - en ren slump. Rastlösheten har mig i sitt grepp så att säga, inte är jag mindre duktig för det dock!
Nu ska jag bara "PLUGGA" på riktigt, handla och laga mat och sen kan jag med gott samvete ta den där drinken och gå på bio och somna sjukt gott inatt.

Jag är m.a.o bäst.
Ville bara säga det.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0