En stulen snabbis

Hur gammal är du om fem år? 26

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Moa

Hur lång är du? 172

Vilken är den senaste filmen du sett? Fame

Vem ringde du senast? Samuel

Vem ringde dig senast? Susanna

Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hello Love. En oklar fråga såhär sent. Har du sett usb-minne någonstans som jag kan låna? Puss" Från Ulrika.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

När såg du senast din mamma? I lördags

Vilken ögonfärg har du? Grågröna

När vaknade du i dag? 08.00

Vilken är din favoritplats? I mitt badkar eller sängen.

Var befinner du dig om tio år? Jag är gift, har kanske några små kids, och jobbar med politik, utrikes, helst inom försvaret.

Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag kliver ut ur tentasalen och får syn på Moa och hennes totalt nollställda ansikte och vi båda inser att vi totalfailat på tentan, och börjar garva.

Hur stor är din säng? 120

Sover du med eller utan kläder på dig? Lite olika, helst utan

Hur många kuddar har du i sängen? 5 (!)

Vilka städer har du bott i? Göteborg, Stockholm, Perth (australien)

Vilken är din favoritglass? Är ingen seriös glassfantast så jag får säga pass på den.

Vilken är din favoritefterrätt? Mammas rabarberpaj med vaniljsås.

Tycker du om kinamat?  Ja!

Tycker du om kaffe? Apselut inte.

Vad dricker du till frukost? Oboy

Sover du på någon särskild sida? Vänster/med ena armen under bäddmadrassen

Kan du spela poker? Ja!

Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag känner till någon iaf..

Vill du ha barn? Bara om de växer upp och blir smart.. haha nä, vill ha massa!

Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska

Har du någonsin åkt ambulans? Ja

Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och smink.

Äger du dyrbara smycken? Ja, jag använder de dock aldrig.

Vilket är ditt favoritprogram på tv? How I met your mother! Sådär på rak arm

Sover du med gosedjur? Nej??

Vad har du för ringsignal? Journey - Don't stop believing

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min bh som ligger på golvet

Flirtar du mycket? Med snygga män - ja.

Kan du byta olja på bilen? NEJ.

Vilken var den senaste boken du läste? Johanne Hildebrant - Älskade krig.

Läser du någon dagstidning? DN, USA today (räknas??), GP när jag befinner mig på den kusten

Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckningar från en föreläsning

När var du i kyrkan senast? Begravning i April

Vem var din favoritlärare på högstadiet? HANS! Historia/Samhäll, blev aldrig arg fast man aldrig gjorde läxan.. värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0