Believe me when I tell you that I never wanna see you again

Lily Allen är ganska klockren.
Jag kan FAN (förlåt) inte sova.
Sjukt pigg tjej borde ha skrivit sin tenta typ nuuuu.
Vill ut och dansa... vill kramas, hångla med dig, vara nära dig, det är vad jag tänker på här nu mitt i natten ensam i en säng på andra sidan landet, saknandes dig, eller något i den vägen.

Ibland springer man på en person som verkar grym, men som visar sig vara bara ytan utan substans och den lilla som finns, den lilla relevans, är helt iskall och ingenting att sträva efter, inget att behålla, bara enfald.
Tråkigt. Du var kul. "The joy is momentary.."

När man börjar citera Madonna, då är det dags att sova. Jag avskyr Madonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0