a day in the life

Folk brukar oftast, (om de blir ombedda) beskriva mig som, dominant, (jag älskart) sjukt glad (vilket inte är sant, mer korrekt skulle vara, "extremt lättroad", mer om det strax) och konstig/speciell. Jag tror (intalar mig) att det sista där är med en positiv böjning. Oftast därför att jag skrattar högt i fel sammanhang och skiter i att folk kollar, om någon påpekar att folk kollar så får personen i fråga snabbt veta att personen i fråga är en tönt, och jag har tydligen väldigt konstig humor. Senast jag satt på tåget hem till götlaborg så skrattade jag så mycket åt tjuvlyssnat.se att tjejen bredvid frågade mig om jag mådde bra (wapade dessutom) och jag svarade att "Jag kommer kissa på sätet, HERREGUUUHUUHUUUUHAHAHAHAA" ungefär..
men seriöst nu, till poängen, och helt allvarligt, jag kanske HAR konstigt humor (Som den här, seriöst, den är så sjukt kul) men titta på klippet nedan, som kanske inte är kul så att man skrattar, men som gör så att man blir precis lika glad varje gång. Av anledning okänd (förmodligen måste ajg skaffa nya kompisar) så är det få personer som håller med mig hitills. JAG ÄLSKAR DEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0