to be loved, what more could you ask for

ja, mina rubriker är låttitlar/referat. Alltid ur låten jag lyssnar på för tillfället.
Jag är inte så tuff just nu.

Varför händer 10 jobbiga saker på en och samma gång, kontrasten mot typ, 7-8 månader sen, när jag stod på jobbet och tänkte att allt var perfekt och snart måste nåt gå fel, är slående.
Någon jag känner förlorade sin pappa igår, bara sådär, hastigt och lustigt. Min väldigt stabila reaktion, förutom att bli hysteriskt ledsen för min väns skull, är att bli hysteriskt rädd och nojig för att det ska hända min pappa nåt. Bilar är farliga saker och högt blodtryck med, vad som HELST kan hända och jag börjar fundera över (utan att ha i åtanke att det FÖRMODLIGEN dröjer än sisådär 20 år till) hur jag ska kunna leva utan min pappa, utan min stöttepelare. Skickar sentimentala "Jag älskar dig"-sms och förut var jag och köpte en bok åt honom, för att stilla det dåliga samvetet över att jag inte gav honom något på Fars dag.

Sån är jag, stabil tjej.
Nu ska jag promenera och sen somna, vet inte vad mitt trötta problem är, har till och med druckit kaffe idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0