sometimes the hardest thing and the right thing are the same

Jag hörde en låt eller såg en film eller något, jag minns inte riktigt. Hursom, så sa någon nåt, eller sjöng då, om hur skönt det var att säga allt det man alltid velat säga men aldrig sagt, för att man inte vågade av rädsla att personen i fråga skulle försvinna.
Det är så det känns nu, min respons, som till och med förvånar mig själv. Jag säger precis vad jag tänker, för den senaste tiden har jag plötsligt gjort en helomvändning, och nu känner jag, hela jag, att det är upp till dig att visa om jag är värd det, och är jag inte värd det och den ansträgningen, då kan du faktiskt dra åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0