Pms

Hade en kul diskussion om PMS med Susen igår. Kanske inte PMS i synnerhet, så mycket, som tjejer i allmänhet, förresten...
Susen berättade om när hon gråter över ingenting och hennes man gör allt, dresserad och van som han är, för att muntra upp henne. "Vad fina öron du har!", typ.
Och jag berättade om när jag stampade en tjej på foten på tunnelbanan som hämnd, för att hon klev på min häl, utan att ens märka det. Sen började jag nästan lipa, över min egen idioti.

Eller. Diskussion som äger rum, påstående: tjejer är som snyggast när de är 18. Susanna Hållbus, 21 år, med grov pms, frågar pojkvännen, "Var jag snyggare när jag var 18?" Varav dresserad pojkvän svarar, att nej, du är snyggare nu. Mycket typiskt för en tjej, är följande reaktion, "Vadå, var jag FUL när jag var 18 menar du?"
Herregud. Det bästa är att alla tjejer är så sjukt medvetna om det också.  

Det finns väldigt många "Du", i den här bloggen. Ibland tror folk att alla som går under benämningen Du, är samma person. Helknasigt. Ibland tar folk åt sig. Lika knasigt det. Skulle sällan skriva saker som folk kan tolka på rätt sätt här, måste.. vara.. kryptisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0