jamenvisst

Jag är glad men vaknade imorse och hade så sjukt ont. Det pulserar och värker och jag har inte gjort någonting, ibland förstår jag bara inte varför.
Så pigg är jag inte, för det blir man inte av mina värktabletter. På torsdag ska jag på magnetröntgen igen och det kan ju bli intressant att se vad den har att säga, jag har slutat hoppas på att det ska gå över, 4 år senare, tjena.

Irritation, allt jag har att säga om det! Nu ska jag ta, vad jag skulle kalla, en drog-powernap. Man drömmer inte och får ingen vila, man bara däckar, men det går inte att låta bli, man blir så trött.
Sedan ska jag träna och sen på föreläsning på fhs igen, om afghanistan. Sen ut och äta mysig middag och morgondagen viger jag väl åt att förbereda nästa veckas seminarium..
Kul att det är en intressant kurs iaf, för hela klassen drog en kollektiv suck när kursledaren upplyste om att varje seminarium också kom med en skriftlig redovisning, lika lång som uppsatsen vi lämnade in förra veckan. Joråsåatte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0