It's complicated, it always is

Dumt dumt dumt dumt dumt dumt dumt dumt dumt.
Kommer hem och välkomnas av världens jobbigaste mail.

Känner mig helt hjälplös.

Åh, - släpp det.
Släpper det för nu. Dalai Lama sa väl något i stil med att det inte är nån idé att oroa sig, om man kan göra något åt saken, för då kommer det lösa sig, kan man INTE göra nåt, så är det ju heller, bevisligen, ingen idé att oroa sig. Sant. Svårt att applicera på verkligheten. IMPLEMENTERA, på verkligheten, borde jag väl kanske skriva.

Det märks att jag är på bra humör, av två anledningar, jag 1, lyssnar på Bon jovi utan att vilja dö och 2, sjunger med för full hals.

Men åh vad kul det känns att dra på sig löparskorna nu, ut i regnet, utan ipod. Bu.
Disciplin-Josefin (en fin liten pseudonym jag blivit tilldelad) verkar vara långt borta när jag behöver henne.

Just do it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0