Does anyone remember laughter?

Tre saker som gör den här dagen fullständigt fantastisk, mina helt fantastiska klasskamrater, min helt fantastiska nya kurs (säkerhetspolitik), jag antecknade och lyssnade aktivt för första gången på länge, och en tredje sak som inte ens är värd att nämna, som inte går att ens omsätta eller förklara i ord men jag tror att ALLA som känner mig skulle skratta åt mig när jag berättade. Jag vet inte om jag är ond, eller bäst men jag är iaf jävligt nöjd över konstaterandet att man ALLTID kan få PRECIS vad man vill om man 1, vet vad man vill och 2, spelar sina kort rätt.

Det är inte ens något bra, i den bemärkelsen, bara så fantastiskt roligt.

Jag är ond. Lurig. GRYM. Och jävligt taktisk.
Här highfivar jag mig själv med ett sjukt nöjt leende på läpparna.

Jag är seriöst fascinerad över hur saker bara händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0