Besatt

Kommer in i perioder när jag kan babbla på om det mesta ganska länge. Stackars Susanna, älskade susbus, är den som brukar få lyssna på tjatet, med kommentarer som "HERREGUUUD vilket tjat, har lyssnat på detta i en månad nu!", kommentarer som jag totalt ignorerar. Nu är en sådan period och Susanna är inte här, såatte..
När jag är på dåligt humör/stressad, då ser ett sms i min utkorg ut såhär:
"Hej, kan inte prata. Hörs nån annan dag. Josefin." Detta är ett sms från igår. Tidigare idag, på gott/mycket gott humör, såg motsvarande sms i min utkorg ut såhär:
"Hej fillifjonk, är ute på äventyr och alldeles för upptagen för att svara! Ring imorgon så får du mängder med kärlek då istället. Puss x 4000"

Och jag tror att det inte märks på mig när jag är på dåligt humör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0