ain't nothing gonna break my stride

Joråsåatte.
Det är ett skojigt uttryck tycker jag, liksom, skojigt är ett roligt ord.
Jag somnade, och vaknade svettig med hög puls. Måste drömt antingen en mardröm eller en sexdröm, ha ha.
Jag är djupt besviken på 19 stycken av mina vänner. Såhär är det, det är få som jag känner som inte, vid detta laget, är på det klara med att jag söker en lägenhet i sthlm i vår. Jag brukar basunera (vråla i förtvivlan) ut att jag blir hemlös, den 14 januari, på alla möjliga offentliga platser och tillställningar. Så, döm om min besvikelse när jag läser en annons om en kille som vill hyra ut, på blocket, och jag, livrädd för psykfall som jag är, kollar upp om människan finns på Facebook. Det gör han. Gissa vad, - vi har 19 gemensamma vänner. 2 av de diskuterade jag mitt akuta boendeproblem med för bara några dagar sen. Minst 10 av de är väl medvetna om mitt problem. Man kan ju tänka sig att situationen måste se ungefär likadan ut åt andra hållet, någon av dessa 19 måste vara medvetna om att killen sitter och lurar på en lägenhet han vill bli av med.

För faaan, ni 19 som kommer få ångra detta, ställ upp lite!
Detta är ju värre än när folk inte säger grattis, när man fyller år.

Djupt besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0