Hold me closer tiny dancer

Sitter på en buss, är varm, mår kass och undrar om jag hamnat i filmen om hur mitt liv inte skulle bli. Jag vill att du ska komma, hålla mig i handen och säga att allt kommer bli bra, säga att du inte ska lämna mig, på det där sättet som du gjorde, som fick mig att andas lugnare, att tro dig. Stryka handen över mitt hår, som du gör utan att veta hur mycket jag tycker om när du gör det. Där och då känner jag mig helt hemma, som om jag hör hemma, så som jag inte känner med någon annan, någon annanstans.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kollektivtrafiken är hemsk i värmen... Hoppas allt löser sig!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-06-29 @ 18:13:06
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0