Tidsfördriv

Döm mig inte, jag har 10 minuter till övers, that's my excuse.




Lovar du att vara ärlig? Barnvänlig men ärlig

Du heter:
Josefin


Smeknamn:
Joss, och i sällsynta fall i mina hemtrakter runt orust; bönan

Låtar som när du är ledsen sörjer till?
The Fray - How to save a life, Barbara Streisand - Memories


Beroende av:
Musik och oboy (koffein...) och inte så mycket mer hoppas jag. SOLSKEN, förresten


Vad tror folk om dig?:
Att jag är ärligare än vad jag är.

Stämmer det?:
Sällan, men jag håller tyst


Vad får du oftast komplimanger för?:
Utseendemässigt? Gillar inte sånt. Får höra nästan dagligen att jag har ett grymt och väldigt smittande skratt, även om jag misstänker att det inte smittar alls, utan att folk skrattar åt det. (Skrattet, häxgarvet)


Vad säger du för att imponera på någon?:
Jag försöker nog inte imponera på folk särskilt ofta, och brukar nog inte lyckas så väl när jag väl gör det


Hur imponerar man på dig?:
 Om man kan skratta åt sig själv, det är grymt. 


Brukar du skratta för dig själv?:
Alldeles för ofta, på spårvagnen


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Thina skriver: Haha jag somnade kl sju!! Jobbar tyvärr idag igen.. inte ledig förrän onsdag :( Vad ska du göra idag? Puss


Var bor du?:
Göteborg och emellanvarven på Orust 


Trivs du där?:
Inte så värst faktiskt (rastlös som få!)

Äger du några converse:
Många par

Sprit, cider, vin eller öl:
Vitt vin

Brukar du bli för full:
Inte längre.


Är du allergisk mot något:
Pollen


Hur svarar du i mobilen:
Det beror väl på!


Antal timmar sömn inatt:
ca 7.


Brukar du komma i tid:
Väldigt sällan

När mår du bra:
På en strand nånstans


När blev du fotad senast:
I onsdags, på Thinas kamera, antagligen inget som någon skulle vilja se! (eller jag skulle vilja visa)


Hur känner du dig nu:
Trött men rastlös


Vanligaste färg på dina kläder:
  Svart!

Vad tycker du om fötter:
Att de kan vara rätt söta men oftast inte är det


Vad saknar du:
Att vara bekymmerslös


Hade du en bra kväll igår:
Nej, jag hade inte sovit, hade jobbat hela dagen och kunde inte sova när jag väl kom hem


Favorit dryck på morgonen:
Oboy


Rakar du benen:
Nej (!)


När brukar du oftast gå och lägga dig:
Mellan 00-02 någon gång

Är du blyg?
: Nej, det skulle jag inte vilja påstå


Sysslar du med någon idrott:
Inte en enda just nu.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
 Det beror på hur man definierar kärlek. 


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: 
Dum fråga med ett självklart svar


Är du nöjd med ditt liv:
Ja. Dalarna räknas inte.


Är du bortskämd:
Oklart.


Vad gör du i morgon:
Sover, rider, ligger i hammocken med Olga, ser på Himym med Ella och umgås med min pappa.


Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Orkar inte fundera ut nåt bra svar på den frågan.


Vad längtar du till?:
Hösten (!)


Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Det hoppas jag verkligen

Vad använder du för shampoo?:
Redken

Hur gammal är du:
20 i ungefär 2 veckor till


Tycker du om någon just nu:
Ja, flera stycken. 


Gröna eller röda äppeln:
Gröna.

Gillar du golf:
Vet inte

Vilken tid gick du upp idag:
10


Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja


Har du strumpor på dig nu:
 Nej


Är det okej att gråta:
Helt okej


När grät du senast:
  I.. onsdags. 


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa en bil, resa lite och spara resten.


Bär du glasögon eller linser: Nej.


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
 Inte ens lite. 


Har du piercing:
Inte längre.


Har du tatuering: Nej.

Vill du gifta dig: Nån dag, absolut.


Vill du ha barn:
Nån dag, absolut.

Solar du ofta:
Antagligen för ofta, sommartid.


Är du bra på att laga mat:
Ja när jag försöker. 


Är du flygrädd:
Ja.

Hur vig är du:
Jag har aldrig riktigt vågat kolla.


Är du musikalisk?:
Det beror på vem man jämför med (men skulle gå för ett ja här)


Vad dricker du helst när du är törstig:
Sprite


Vilken är din favoritglass:
Vanilj med krossad choklad (Hej GB!)


Tror du på ett liv efter döden:
Jag tror inte, jag hoppas.

Tycker du om sushi:
Nej.


Vad äter du helst när du ser på film:
Godis.


Har du tandläkarskräck:
Nej inte så farligt, men jag brukade ha en helt sjuk sådan. Sen träffade jag rätt tandläkare, haha.


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Natt. Efter kl 18 kommer jag in i mitt esse och stannar där till ca kl 03.

Vilken ögonfärg har du:
Grågröna/blå, beroende på vem som försöker avgöra


Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många många gånger


Biter du på naglarna:
När jag mår dåligt.


Röker du:
Har aldrig, kommer aldrig. USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur ofta tränar/motionerar du:  Någon gång i halvåret, sisådär. Effektivt!

Senaste låt du hörde:
Bloc party - This modern love.





SE! Det var väl kul? Nu har jag lyckats med mitt mission för stunden: Att fördriva tiden. Jag är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0