if it's all I ever do

if it's all I ever do
I will give my heart to you
and I will do it faithfully
until the end of time
when they carved my name in stone
at least I know they'll know
that in this life I've made mistakes
but I did one thing right
If it's all I ever do

Jag minns typ, i början, eller kanske i mitten, jag gick på stan nånstans och hörde den här låten och tänkte att jag ska se till att detta bli bra, blir värt det, att den här känslan här är precis så värdefull som den känns och som den borde vara, jag ska se till att detta inte går sönder. Jag tänkte att det bästa man kan göra är nog att verkligen helhjärtat gå in för att tycka om och göra någon lycklig, ovillkorligt och genom det mesta. Det är kanske en naiv inställning men den har inte förändrats för mig. Det finaste man kan göra i livet är att verkligen bestämma sig för att älska någon och att se till att göra det för alltid. Jag tycker verkligen det.
Dock så hade jag aldrig känt spontant innan att detta ska jag se till att göra något bra av. Kan du ta fram den känslan i mig så finns det också en anledning till att jag tycker det är lite jobbigt att släppa taget. Jag vill ju egentligen bara att du ska bestämma dig för samma sak.
Egentligen vill jag bara ligga i en säng och känna hudkontakt och mjuka pussar i nacken och varma händer. Det är verkligen allt som krävs, och den där känslan av att komma hem, för att jag ska definiera det som kärlek. Det räcker, för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0